Πέμπτη 22 Μαΐου 2008

Εκτός Σχεδίου (001)

Θα με κράξουν όσοι είναι εναντίον της εκτός σχεδίου δόμησης, αλλά εγώ καλά μου παιδιά, αγαπώ τους συγχωριανούς μου και είμαι κατά του ριξίματος. Δεν μου αρέσει το σταλινικό Προεδρικό Διάταγμα της Ροδούλας, αλλά να, άλλο ένα σπίτι (αυτό είναι σπιταρόνα) στην «Βιομηχανική Ζώνη» της. Αυτό είναι διώροφο, με παραδοσιακή σκεπαστή είσοδο γνωστή ως «καταστέγα». Πρέπει να είναι χτισμένο πριν το 1850 αν κρίνω από την ποιότητα της κατασκευής, την τεχνοτροπία με τα «κροδώματα» και τις πέτρες. Είναι σε αρχαίο μονοπάτι, κοντά στην άσφαλτο και την ΔΕΗ. Ο κήπος είναι 4-5 στρέματα.

Και αυτό είναι σε αρχαιολογική ζώνη… οι «επαφές» σας στην κρεβατοκάμαρα θα είναι πιο ποιητικές. Είναι σε απόσταση 50 μέτρων από το σπίτι της προηγούμενης ανάρτησης και είναι στον οικισμό Σαμάντλα, την Αγία Άννα (εκεί που μεθύσαμε την Τρίτη του Πάσχα…). Ο οικισμός περιλαμβάνει εκτός από πολλά τέτοια σπίτια και αρχαίο (Ελληνιστικό;) παρατηρητήριο στο Βορειοανατολικό Αιγαίο.

Σας είπα πώς να τακτοποιήσετε την φορολογική σας εκκρεμότητα, εάν δεν το έχετε δηλώσει. Έβαλα αύξοντα αριθμό (001) γιατί έχει πολλές εκατοντάδες τέτοια στην περιοχή.

Ροδούλα, αγάπη μου – έχουμε γνωριστεί, δεν με θυμάσαι -- σε έφεραν τα παλικάρια από εδώ, για να ξέρεις που έβαλες την υπογραφή σου;

26 σχόλια:

αμμοδύτης είπε...

Που το πάω; αρχίζετε να το βλέπετε; θέλω να ανεβάσω τις αξίες στην περιοχή, να τραβήξω πίσω τα παιδιά της, να δουν περιουσία στα χωράφια των προγόνων τους.

Κι αν θέλουν να πουλήσουν, ακούω ότι υπάρχει κτηματομεσίτης με οικολογικές ανησυχίες. Να σε βοηθήσω και εσένα: Ξέρεις πως κάνουν οι γαλλοιαγγλογερμανοί για κάτι τέτοια;

Ανώνυμος είπε...

Φίδι πολύ φαρμάκι έβγαλες σήμερα και αδικείς κόσμο. Μακάρι και οι υπόλοιποι επαγγελματίες που ζούνε απ'την οικοδομή να είχαν 'οικολογικές' ανησυχίες. Τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα σήμερα να είσαι σίγουρος.

αμμοδύτης είπε...

underwater, επικαλούμαι την λογική του σωστού επαγγελματία (στον οποίο αναφέρθηκα). Δεν θέλω πολυκατοικίες στα χωράφια μας, προτιμώ ήπιους ανθρωπους που θέλουν το τοπίο όπως είναι.

Τι επιλογές έχω;

1)Νταμάρια και «βιομηχανίες» Αν ειναι δυνατόν, κεντρικός σχεδιασμός της πεθαμένης σοβιετικής ένωσης: οι ωραίοι εδώ οι τουρίστες εκεί, οι κουλτουριάρηδες παραπέρα, οι φτωχοί έξω και οι καθολικοί στην Αθήνα. Γκέττο!

2) Πολυκατοικίες και παραδοσιακές μεζονέτες πολυτελείας με τζακούζι.

3) Αυτό που έχει μεινει σήμερα, αλλά με κατι για τους ντόπιους.

4) Χάος και αναρχία

Προτιμώ 3, 4, 2, 1. Εσύ;

Γιατί να μην επιτρέπεται αγροτοτουρισμός. Δεν αστειέυομαι, έχω επισκευάσει κάτι παλιά κατ'κιά, ίσως όχι με το δικό σου γούστο, αλλά όσο μπορούσα με το δικό μου. Και να τα αγοράσουν μου έχουν ζητήσει και να τα νοικιάσουν. Εγώ δεν έχω ανάγκη, αλλά οι υπόλοιποι;

Μην προσβάλεσαι εσύ για λογαριασμού του κυρίου που ανέφερα εμμέσως παραπάνω. Αν υπήρχε τέτοια δουλειά, σε εκείνον δεν θα απευθυνόμουνα; αν πχ. εστιάζεται σε οικοτουρισμό ποιότητας; και αν δεν ήξερε τι είναι (που σίγουρα ξέρει), δεν θα του το εξηγούσα προκειμένου να κάνω την δουλειά μου;

Το φαρμάκι είναι διότι κάποιοι έχουν επιβάλει την θέλησή τους σε μένα και σε άλλα 600 άτομα θεωρόντας ότι αυτοι ξέρουν και εγώ είμαι ζώον. Sorry, δεν θα περάσει. Το γράφω και κουρδίζομαι.

Ξέρω ότι οι οικολόγοι θέλουν να είναι η περιοχή μου βιομηχανική ζώνη. Εγώ λέω να γίνει η Χώρα βιομηχανική ζώνη, ή αν μου πεις το χωριό σου, το χωριό σου βιομηχανική ζώνη. Η Χώρα έχει τα χάλια της ούτως ή άλλως (εκτος αν την κάνετε Βενετία...φαντάσου να βγει ΠΔ που να επιβάλει να γίνει η Χώρα Βενετία)

Η ελευθερία σας σταματάει εκεί που πατάτε εμάς. Αυτό είναι ελευθρία και δημοκρατία.

Δεν σας αρέσουν τα κτίσματα των εργολάβων; αλλαξτε τον κώδικα δόμησης ή ότι μπουρδα είναι αυτή. Κάντε μαθήματα στους αρχιτέκτονες. Αλλάξτε τα γούστα των πελατών τους.

Αλλά δεν μπορείτε, και σαν καλός πατερούλης Στάλιν ξέρετε εσείς τι ειναι καλό για μένα με τα δικά μου χωράφια. Να έχετε άποψη για δημόσιες εκτάσεις όχι για ιδιωτικές. Ο κομμουνισμός πέθανε.

Ανώνυμος είπε...

Φίδι συμφωνώ μαζί σου και πολύ περισσότερο συμμερίζομαι την αγανάκτησή σου, γιατί καταλαβαίνω ότι σε πνίγει το δίκιο. Διάβασα και σε ποιο παλιό σχόλιο ότι τους κατοίκους στα χωριά μας τους θέλουν κοιμισμένους για να κάνουν τη δουλειά τους ορισμένοι κύριοι όπως θέλουν… Και μ αυτό συμφωνώ.
Είναι γεγονός ότι κάποια μούσμουλα όπως λες κι εσύ ήρθαν με σκοπό να κάνουν κουμάντο στη γη των παππούδων μας με αποκλειστικό σκοπό τα προσωπικά τους συμφέροντα.
Με εκνευρίζει και εμένα αφάνταστα όταν ορισμένοι έρχονται κόβουν και ράβουν τη περιοχή μας ως «οι ιδικοί» και εμείς τα μαθαίνουμε εκ των υστέρων, λες και δεν υπάρχουμε είμαστε φαντάσματα, δεν έχουμε άποψη για το μέλλον του χωριού μας…..

Έχω όμως μια πολύ μεγάλη απορία με την επιμονή σου όσον αφορά αυτούς τους περιβόητους οικολόγους, πες επιτέλους κάτι περισσότερο επάνω σ αυτό. Ποιοι είναι αυτοί οι οικολόγοι που δεν θέλουν τη δόμηση στην περιοχή σου? Έχουν κάποιο σωματείο? Είναι πολλοί? Έχουν μεγάλη επιρροή στην Τήνο? Αυτή η ΡΟΔΟΎΛΑ ΖΉΣΗ είναι ένας από τους οικολόγους? Προσπαθώ να καταλάβω….

αμμοδύτης είπε...

τυθή και εγώ προσπαθώ να καταλάβω...

Κατ' αρχάς, καμμιά φορά το παρακάνω με την ποιητική ελευθερία λόγου.

Η Ροδούλα Ζήση, υφυπουργός Ανάπτυξης επί Πασοκ, υπέγραψ το ΠΔ που με ενοχλει. Πιστέυω ότι το ΠΔ είναι κλασσική νεοελληνική νομοθεσία όπου άσχετοι γραφειοκράτες , αθηναίοι επιχειρηματίες και τηνιακοί μεσάζοντες πανε να κάνουν μπιζνες (που εκλαμβάνω σε βαρος μου)

Οι «οικολόγοι» που δεν ξέρω αν και ποιοί είναι περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων και ανθρωπους στους οποίους έχω ανφερθει επώνυμα εδώ. Αυτοί, πιστέυουν ότι ή εμμονή μου να καταργηθεί το ΠΔ, σε τελική ανάλυση οφελεί εργολάβους και ιδιοκτήτες χωραφιών (πχ εμένα) που θέλουμε στα σημερινά βιομηχανικά που δεν χτίζουν, να κάνουμε μεζονέτες. Με άλλα λόγια για να προστατέψουμε την όμορφη νεάνιδα από τους πειρατές, της κόβουμε την μύτη για να είναι άσχημη.

Εμένα μου αρέσει η όμορφη νέανις η Βόρεια Τήνος, ως έχει. Προκειμένου να ζήση ο κόσμος της, προτιμώ, αλοιμονο, την δόμηση (ήπια, παραδοσιακή, αραίη, εκτός σχεδίου -πες στην όπως θές) από τα σκουπίδια και τα νταμάρια. Δυοίν κακοίν προκειμένοιν. Ασχετο αν απ' όλα εμενα προσωπικά μου αρέσει όπως ήταν το 60

Σε αυτές τις προτιμησεις που τελικά είναι γούστα, αρχές, ή προσωπικές προτεραιότητες, ο θυμός μου έχει δύο πηγές: Η μία είναι η κρατική αλαζονεία και η δεύτερη η αλαζονεία (έστω καλοπροαίρετων) ιδιωτών, που για άλλους λόγους συμφωνούν με το κράτος θεωρόντας ότι είναι καλύτερο για την Τηνο ή τον κόσμο οι ιδιοκτησίες μου να είναι λαγολίβαδα.

Και στις δύο περιπτώσεις, κάποιος άλλος, για δικούς του λόγους, σωστούς ή λάθος, έχει άποψη που θέλει να μου επιβάλει. Δεν μου αρέσει να μου επιβαλουν κάτι, ασχέτως κινητρων, και δεν μου αρέσει να θεωρούν μια κλάση ανθρώπων «ζαβούς»

αμμοδύτης είπε...

πάλι το τηθύς, τυθής... που θά πάει; θα μάθω.

αμμοδύτης είπε...

και κάτι τελευταίο: η δημόσία μου «ενόχληση» αντανακλά και την κατ' ιδίαν συνομιλία μου με άτομο που μάλλον δεν εμφανίζεται εδώ, που μου είπε, σε περίληψη, :

«τι είναι αυτά που λές, πας να βοηθήσεις τους εργολάβους στο Ξώμπουργο να χτίσουν στην περιοχή εγώ είμαι οικολόγος και δεν συμφωνώ, θέλω να μείνετε βιομηχανική ζώνη».

Αυτό το άκουσα στο τηλέφωνο, και είπα μέσα μου «ΟΥΣΤ». Με κατάλαβες Τηθύ; Δεν έχω τίποτα με κανένα οικολόγο γνωστό ή άγνωστο, με τον αντιφατικό, λίγο σταλινικό και λίγο ιδιοτελή συνομιλητή μου είμαι αρπαγμένος, και λυπάμαι που το βλέπεις στο ύφος μου

Ανώνυμος είπε...

Πάντως θα πρέπει να σας θυμίσω δύο πράγματα.
Απ'τη στιγμή που (ξε)πουλάτε/αν/με σε ξένο κόσμο τα χωράφια σας/τους/μας αυτόματα τους δίνετε/ουν/ουμε δικαίωμα πάνω στο νησί ίσο κατ'εμέ με αυτόν που έχει ο μόνιμος κάτοικος ή αυτός που έχει γεννηθεί ή απλώς κατάγεται από την Τήνο. Άρα όλοι έχουν το δικαίωμα να εκφράσουν την άποψή τους για το που θέλουν ή δεν θέλουν κάτι, π.χ.ΒΖ.
Δεύτερον, οι μόνιμοι κάτοικοι της περιοχής σου φίδι δεν ιθαγενής πληθυσμός κάπου στην Αφρική, δεν είναι κακόμοιροι και σίγουρα δεν είναι άμοιροι ευθυνών.
Ποιός ψηφίζει και εκλέγει αυτούς που αποφάσισαν για τη ΒΖ? Ποιός ψηφίζει τον δήμαρχο, τον επαρχο, τον πρόεδρο του τοπικού? Που ήταν αυτοί όταν γίνονταν όλα αυτά?

Ευθύνη έχετε όλοι σας που η κατάσταση έφτασε ως εδώ και μεγαλύτερη που το πήρατε είδηση μετά από τόσο χρόνια. Προφανώς κάτι δεν λειτουργεί καλά.
Λοιπόν ας σοβαρευτούμε και ας καταλάβουμε πως αν συνεχίσουμε να εκλέγουμε ανθρώπους απλώς επειδή είναι συμπαθητικοί ή τρέντυ ή απλά επειδή είναι συγγενείς μας χάνουμε. Η ενημέρωση και η συμμετοχή στις διαδικασίες είναι υποχρέωση του πολίτη. Και καλό είναι να ψηφίζουμε ανθρώπους που βλέπουν λίγο παραπέρα και αγωνίζονται για τα συμφέροντα της περιοχής μας.
Αλλά είμαι σίγουρος οτι και στις επόμενες εκλογές πάλι με τα ίδια αφελή κριτήρια θα ψηφίσουν.

Ανώνυμος είπε...

Σαφώς! Στο πολίτευμά μας ευθύνη έχουμε όλοι. Και το κακό ξεκινά πάντα από τις επιλογές μας...

αμμοδύτης είπε...

το θέμα είναι πολιτικό... Σε τοπικό επίπεδο, η τοπικη αυτοδιοίκηση μπορεί να είναι μόνο τοπική. Η επιλογή βασίζεται στα οποια δημοκρατικά κριτήρια. Στο θέμα της ΒΖ, 600 άτομα λένε γραπτώς, «δεν το ξέραμε, δεν μας ρώτησαν, δεν μας ενημέρωσαν, αισθανόμαστε αδικημένοι, βοηθείστε μας» Σε μια δυτική χώρα, θα είχε υπάρξει αυτεπάγγελτη παρέμβαση διορθωτικών μηχανισμών. Εδώ αμηχανία, ησυχία και με λίγη καθυστέρηση συναίνεση του Δήμου ότι έχουμε πρόβλημα. Τι να κάνουμε underwater? επανάσταση; υπομονή; προσφυγή; κρούση σε πολιτικούς στην Αθήνα; εσύ τι θα έκανες;

Ανώνυμος είπε...

Αν χρειαστείς και άλλες υπογραφές για το ζήτημα αυτό, εγώ είμαι μέσα, και πιστεύω ότι και τα γύρω χωριά θα έπρεπε να στηρίξουν τη προσπάθεια αυτή, όλους με τον ίδιο τρόπο μας αντιμετωπίζουν εξάλλου. Όταν θέλουν να κάνουν τα δικά τους και της φαντασίες τους, μας θυμούνται και μας κολακεύουν, όταν είναι για ενημέρωση και αποφάσεις για το μέλλον του τόπου μας τότε και να θες δε βρίσκεις κανένα.

Αλλά και ο ανώνυμος έχει δίκιο συμπεριφερόμαστε κι εμείς λες και οι εκλογές είναι αγώνας ολυμπιακού παναθηναϊκού, και πρέπει να ψηφίσεις την ομάδα από το σόι σου.

Θυμήθηκα μια φράση του Κώστα Δανούση: μην περιμένουμε τίποτα προς το καλύτερο όσο η έννοια του πολίτη είναι ακόμα κάτι το ζητούμενο…

αμμοδύτης είπε...

τηθύ, εχουν ήδη πάρει «θετική» απόφαση στον Δήμο και το επόμενο βήμα θα είναι η δικαστικό ή πολιτικό. Μάλλον το πρώτο. Αν μπορείς, καλό θα ήταν απ' ευθείας ή με υπογραφές, ότι σου βγαίνει, να ενθαρρύνεις τον Δήμο στο θέμα. Δεν νομίζω ότι είναι αρνητικοί. Οπως λένε και στην απόφαση, οι συνθήκες έχουν αλλάξει. Αν δεν μπορείς να βρεις την απόφασή τους, μπορώ από Δευτέρας να την αναρτήσω.

χόχλακας είπε...

«δεν το ξέραμε, δεν μας ρώτησαν, δεν μας ενημέρωσαν, αισθανόμαστε αδικημένοι, βοηθείστε μας»....
οι δημοτικοί σύμβουλοι όμως, κάτι άκουσαν..., αλλά χαμπάρ... και φυσικά μετά ξαναψηφίστικαν!

χόχλακας είπε...

"Ευθύνη έχετε όλοι σας που η κατάσταση έφτασε ως εδώ και μεγαλύτερη που το πήρατε είδηση μετά από τόσο χρόνια. Προφανώς κάτι δεν λειτουργεί καλά."
Το πιο σωστό απ'όσα έχω ακούσει.

Η περιοχή έμεινε στάσιμη τόσα χρόνια και ευθύνη φέρουν όλοι, που είναι οι σύλλογοι; οι πάρεδροι; οι πρόεδροι; οι τοπικοί ευεργέτες; χορηγοί; κλπ... αυτοί που έπρεπε να ξυπνήσουν κατά κάποιο τρόπο, ποιοτικό την γύρω περιοχή και να πάρει αξία τοπικού χαρακτήρα, την αξία που της αξίζει με: μουσείο αγγειοπλαστικής π.χ. στην Αετοφωλιά (χρόνια το ακούμε), με το φτιάξιμο του λιοτριβιού στο Κάτω Κλείσμα, με τη συντήρηση και ανάδειξη του μονοπατιού για τα "γράμματα" για τους Πύργους και όλα τα αρχαία...

Αν αυτά και άλλα πολλά είχαν αναδειχθεί δεν θα γινόταν OYBZ. Πολύ απλά κάποιοι - και μάλλον είναι πολλοί - ήθελαν την ησυχία και τον ύπνο της περιοχής, και όχι πολύ κόσμο...

Βλέπουμε σε άλλα μέρη θεατράκια, μουσεία... κλπ... εδώ κάτω τι;

Ανώνυμος είπε...

Εδώ κάτω είναι για τα φολκλόρ, χοιροσφάγια, βιολιά με αμανέδες που εξυμνούν το δήμαρχο (ναι είναι γεγονός και αυτό!) και όλα καλά και ωραία. Την ησυχία μας να έχουμε…. Τόσα μονοπάτια έχουν καθαριστεί στην υπόλοιπη Τήνο, βλέπω Γερμανούς τουρίστες να τα περπατάνε, χάρτες να τα διαφημίζουν, ο κόσμος αρχίζει να καταλαβαίνει την αξία του πολιτιστικού μας πλούτου. Στα κάτω μέρη ύπνος βαθύς, κολυμπήθρα και άγιος ο θεός. Πάς να πεις ρε παιδιά μήπως να σουλουπώναμε αυτό το περιστεριώνα στην άκρη του χωριού? Και αμέσως η απάντηση από τους παράγοντες: καλά άστον αυτός είναι οικολόγος μην του δίνετε σημασία…. Και μετά αναρωτιούνται τα καφενεία και τα ταβερνάκια γιατί δεν έχουν κίνηση, τι έχετε αναδείξει ώστε να έρθει ο κόσμος να κάνει τη βόλτα του και να φάει και στη ταβέρνα? ΤΙΠΟΤΑ . περίμενε εσύ λοιπόν τον κόσμο και εν τω μεταξύ περίμενε σιωπηλός να σου λύσουν και το αποχετευτικό. Πρόσεχε μη πεις κουβέντα και θίξεις τον εκλεγμένο ξάδερφο και γίνει καμιά παρεξήγηση….εμείς είμαστε καθώς πρέπει δεν είναι σωστό να μιλάμε…. Προς θεού!!!!!

αμμοδύτης είπε...

χόχλακα και ανώνυμε 9:29, με λύπη μου συμφωνώ ότι κάτι δεν παέι καλά. Η εγκατάλειψη φαίνεται και η αίσθηση στον κόσμο το αντανακλά.

Δεν μπορώ να σχολιάσω το θέμα των πολιτκών επιλογών, αλλά κατι έχει μείνει πολύ πίσω εδώ κάτω.

Το ότι δεν πήρε κανείς χαμπάρι ελπίζω να το πιστεύεις. Το ότι ίσως έτσι ήταν σχεδιασμένο δεν θα με εξέπληττε. Δεν μπορώ να σου περιγραψω πόσο β' κατηγορία αισθάνεται ο κόσμος εδώ...σε σχέση με άλλα χωριά που επισκέπτομαι στην Τήνο.

Δεν νομίζω ότι είμαστε αντι-οικολόγοι, απεναντίας. Έχουμε ορισμενους, πως να το πώ, αφελείς; αλλά δεν μπορεί αυτό να φταιει για όλα.

Πεσμένο ηθικό βλέπω, απογοήτευση, και ειλικρινά ρωτώ έχετε καμία ιδέα;

Θέλω τη ν βοήθειά σας να ξαναφέρω αυτό το θέμα. Δεν μπορώ να καταλήξω, είναι πολιτικό, είναι συνειδητό, είνα χαζομάρα, τι είναι;

Ανώνυμος είπε...

Το μεγαλύτερο πρόβλημα, και στο λέω με πλήρη συνείδηση και έπειτα από σκέψη, είναι ότι ο κόσμος είναι φοβισμένος …. Φοβούνται να μιλήσουν, θεωρούν ότι είναι ντροπή να ανακατεύεσαι με τα κοινά, και αυτό καλλιεργείτε χρόνια στα χωριά μας από διάφορες πηγές… Σκέψου αυτό που σου λέω ...

Ανώνυμος είπε...

Αμμοδύτη, χαζός δεν είσαι αλλά κάτι δεν θες να καταλάβεις. Η εκπροσώπηση του χωριού σου είναι προβληματική ή ανύπαρκτη.

Ενας δεν πατάει, νομίζω ότι έχεις πιάσει τον ρόλο του στην ΒΖ, αφού από την αρχή σκουπίδια και νταμάρια έχει στο μυαλό του και το ψέμα στο στομα του.

Ο άλλος έρχεται αλλά με το ζόρι. Τον «συμπαθείς» είπες. Μπορεί να παίξει το παιχνίδι;

Με τον Τοπικό σου δηλώνεις κολλητός και συγγενής. Αυτόν τον έχουν για θελήματα. Του κάναν μια δυο δουλίτσες και τον έχουν να κερναει στις φιέστες. Δεν σου ξύνησε από τότε που πήγες εκέι που ήθελε να κάνει τις βιομηχανίες του;

Είσαι τυφλός ή κάνεις τον τυφλό;

Εχετε πρόβλημα. Λίγο ψεύτες, λίγο κλ----ς, πολύ ζαβοι και ο Λούης να σας τρελλαίνει από πάνω. Τι θελεις από τους άλλους να σας προστατεύουν; αφου βάζετε μονιμα αυτογκόλ.

αμμοδύτης είπε...

ανώνυμε 11:11 και ανωνυμε 11:11, με στενοχωρείτε και οι δύο, για διαφορετικούς λόγους.

Ούτε για το ένα έχω λύση, ούτε για το άλλο. Σίγουρα το blog δεν απευθύνεται στους κατωμερίτες των 4 χωριών, γιατί απλά δεν νομίζω ότι οι άνθρωποι ασχολούνται με τέτοια τα βράδυα. Τα παιδιά τους ίσως...

Εγώ πρέπει να σκεφτώ τι κάνει κανείς και καμια φορά αισθάνομαι μόνος όσον αφορά τα 4 χωριά. Στην Αθήνα κάτι γίνεται. Εδώ; Πως γίναμε έτσι;

Ανώνυμος είπε...

Στην καλλονη είστε 10 άτομα και οι 8 στα δικαστήρια. Η αλήθεια είναι έχτε τον τρελλο. Στην αετοφωλία 6 άτομα και όλοι τσακωμένοι. Κάτι δεν κανετε σωστά.

αμμοδύτης είπε...

Λυπήρά πράγματα

Ανώνυμος είπε...

Μην απογοητεύεσαι, παντού τα πάντα λίγο πολύ, το μπλοκ αυτό είναι μια καλή προσπάθεια αλλά δεν μπορεί να φέρει καμία ουσιαστική αλλαγή, γιατί ορισμένοι βολεύονται με την υπάρχουσα κατάσταση.
Άνοιξα μια σελίδα στο διαδίκτιο και διάβασα αυτή τη φράση, την αφιερώνω σε εσένα, και όσους προσπαθούν ανιδιοτελώς για κάτι καλύτερο, που το μυαλό τους δεν είναι στη μίζα και τη λαμογιά. Που αγαπάνε το τόπο τους και δεν τον λογαριάζουν με ευρώ. Αισθάνονται πολίτες και καταλαβαίνουν ότι το καλό του γείτονα είναι και δικό τους καλό! Και αν ανέβει ο διπλανός ένα σκαλί παραπάνω ανεβαίνουμε όλοι μαζί!!!.

- Πρώτα προσπαθούν να σε αγνοήσουν, μετά να σε γελοιοποιήσουν, μετά να σε πολεμήσουν και μετά τους νικάς » (Γκάντι)

αμμοδύτης είπε...

ανώνυμε 12:55, σε ευχαριστώ για την προοπτική...

το λυπηρώ είναι ότι δεν με ενδιαφέρει να «νικήσω» ή να «πείσω» ή να «δικαιωθώ». Λυπάμαι αν η Κασσάνδρα δικαιωθεί, και η Κασσάνδρα δυστυχώς δικαιώνεται.

Μερικοί από αυτούς που θέλω να «πείσω», δυστυχώς, σε προσωπικό επίπεδο, ήδη υφίστανται τις οικονομικές συνέπειες των επιλογών τους. Που δεν είναι άλλες από ζημιές και υποβάθμιση. Αυτό ΔΕΝ με χαροποιεί, αλλά με προβληματίζει. Τι τους λέω για από δω και πέρα;..

venthesikymi είπε...

fidi, eisai tyheros, giati den eisai monos sto taxidaki sou...

Ανώνυμος είπε...

Έστω, αρχίζουμε και συζητάμε τα προβλήματα, πρέπει με κάθε τρόπο να ανοίξουμε παντού συζήτηση. Και κυρίως μέσα στα χωριά. Υπάρχει πρόβλημα νοοτροπίας, καθένας που στηρίζει αυτή τη στάσιμη κατάσταση με οποιοδήποτε τρόπο, ενώ θα μπορούσε από τη δική του θέση να προσφέρει, είναι είτε καθυστερημένος και ανίκανος είτε βολεμένος.
Δυστυχώς δεν έχουμε την πολυτέλεια να ζούμε στο 80’ ο κόσμος αλλάζει ταχύτατα και η στάση όλων μας στα ζητήματα που προκύπτουν είναι σημαντική, εάν απέχουμε, θα αποφασίσουν άλλοι για εμάς…

Δεν ξέρω τι θα πρέπει να απαντήσεις, ίσως να δημιουργούσαμε μια ομάδα από όλα τα χωριά στα κάτω μέρη που θα διοργάνωνε ανοικτές συζητήσεις. Το ξανάλεω πάνω σε μια άρρωστη νοοτροπία βασίστε o κάθε επιτήδειος και κάνει τη δουλειά του. Δεν βλέπω άλλη προοπτική, εσύ?

αμμοδύτης είπε...

ανώνυμε 2:48, συμφωνώ, αλλά είσαι ανώνυμος...

και μένα μου μοιάζει ότι είναι θέμα ενημέρωσης, αλλά υποψιάζομαι και politcs και, στο τελευταίο, εγώ δεν παίζω.

Ενημέρωση, ναι. Ηδη εγώ λέω όπου βρεθώ, ότι οι κατ'κιές που θεωρούν άχρηστες, είναι «σπίτια». Αυτό αρέσει σε χωριανούς μου, αλλά δεν έχουν όλοι όρεξη να δώσουν 1000 ευρώ να τα νομιμοποιήσουν. Επίσης δεν αρέσει σε τρίτους που πιστεύουν ότι έτσι θα επιφέρω την κατστροφή του τοπίου.

Συμφωνώ μαζί σου, χρειάζεται συντονισμένη προσπάθεια, αν μη τι άλλο διακυβεύονται συμφέροντα. Είμαι στην διάθεσή σου.