Πέμπτη 1 Μαΐου 2008

Προετοιμασίες (1)

Ήταν 11 το πρωί μιας ηλιόλουστης μέρας. Δέκα ταψιά ήταν ήδη στον πέτρινο φούρνο. Οι κατσαρόλες είχαν περίπου τελειώσει τη δουλειά τους. Ο σιδεράς καθάριζε σκόρδα. Ο Κρητικός, άγριες αγκινάρες. Υπήρχε μία αίσθηση αναμονής και μυρουδιές από την κουζίνα ότι κάτι καταπληκτικό θα συμβεί και η μέρα συνεργαζόταν άψογα.

Δεν ξέρω αν κανένας από τους λάτρεις των μονοπατιών ήταν εκεί... Απέναντι στο βάθος έχει τα μονοπάτια προς Πλατειά, προς Υστέρνια μέσω Μαραγκού, προς Υστέρνια μέσω Κασσάδου, και μπροστά μας τρεις διακλαδώσεις που οδηγούν όλες εδώ, στης Κόρης τον Πύργο. Ο ήλιος πρέπει να έκαιγε, αλλά είμαστε κάτω από μία κληματαριά.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πως ήσουν στον Ιωσήφ τον Εργάτη στις 11 το πρωί και έβγαλες την Πρωτομαγία στις 12 και κάτι;

αμμοδύτης είπε...

πολλοί τρόποι:

(α) πετάχτηκα ως το σπίτι μου
(β) έχω συνεταίρο
(γ) προγραμμάτισα τον χρόνο ανάρτησης
(δ) ανάρτηση από κινητό τηλέφωνο
(ε) ποιητική ελευθερία
(στ) ωχ με τσάκωσες!

διάλεξε όποιον προτιμάς

Ανώνυμος είπε...

Καλά υπάρχει Ιντερνετ στην Τήνο; Γιατί εγώ έπρεπε να τσακώνομαι με τους τεχνικούς του ο.Τ.ε κάθε άνοιξη για να μου αλλάξουν το φερέσυχνο έτσι ώστε να έχω την πολυτέλεια του Ιντερνετ και στο χωρίο. Για μένα δεν είναι πολυτέλεια, είναι τρόπος δουλείας, ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Εντούτοις τίποτα δεν έγινε και το "κόψαμε". Για όλους καλύτερα!!!

αμμοδύτης είπε...

Πρώτα, χρόνια πολλά, με λίγη καθυστέρηση.

Υπάρχει internet με dial-up, αργό και ακριβό, και ασύρματο. Μου λένε ότι στη Χώρα υπάρχει ISDN και ίσως ADSL στο μέλλον. Κάποια κινητή εταιρία θα προσφέρει 3G ή όπως λέγεται.

Υπάρχουν πολλά συμπαθητικά Τηνιακά sites που θα τα ξέρεις και 3-4 bloggers.

Υπομονή, η εξέλιξη στην Τήνο είναι με λίγη καθυστέρηση.

Ανώνυμος είπε...

Στην Χώρα υπάρχει ADSL ... Από 'δω κάτω να δούμε τι θα γίνει...!!!

Ανώνυμος είπε...

είδα άνθρωπο του ΟΤΕ να δουλέυει σε κουτί κοντά στη Κωμη, είπε ότι ναι υπάρχει κουβέντα και για δω ίσως μεσα στο 2008;;