Πέμπτη 22 Μαΐου 2008

Από μηχανής Δ.Ο.Υ.

Αν σας σόκαρα με την κομμένη κεφαλή ακούστε τούτο: Η Δ.Ο.Υ. είναι ίσως η λύση στην αδικία της βιομηχανικής ζώνης.

Έχουμε ταυτίσει την Εφορία με πληρωμές, ουρές και φόρους. Εμένα μ’ αρέσει η Εφορία! Δουλεύουν με αριθμούς, με χρήματα και με τετράγωνη λογική. Μου αρέσει η λογική.

Το χωράφι στην φωτογραφία είναι 3-4 στρέμματα άρτιο, ξεάρτιο. Ο τοπογράφος έγραψε τι επιτρέπει ή δεν επιτρέπει το ΠΔ της Ροδούλας Ζήση. Έγραψε τα στρέμματα, και 25+28=53 τετραγωνικά μέτρα κτίσματα. Τα κτίσματα, πληρώθηκαν έξτρα στον τοπογράφο γιατί έχουν μικρές αυλές, κουζίνες-τζάκια , και ένα έχει ακόμα το πέτρινο κρεβάτι. Ο τοπογράφος έγραψε «οικίσκοι» γιατί είναι σωστός και δεν με αφήνει να τα δηλώσω στάβλους ή ερείπια.

Πρέπει να δώσω €60 για τροποποίηση του Ε9, €700 για τροποποίηση του συμβολαίου αποδοχής κληρονομιάς, €700 πρόσθετο φόρο επειδή οι οικίσκοι δεν ήταν δηλωμένοι. Απέκτησα τίτλο οικίσκων 53 τ.μ. με κήπο 3-4 στρέμματα και θέα θάλασσα! Ένας αρχιτέκτονας με ελάχιστες νόμιμες παρεμβάσεις τα φτιάχνει.

Απαγορεύεται σε «βιομηχανία» να έρθει σε ακτίνα 500 μέτρων. Από εδώ ως την άκρη της «βιομηχανικής ζώνης» έχει από έναν τέτοιο οικίσκο ανά 100 μέτρα. Δηλώστε τα, φορολογηθείτε, σωθήκατε. Δ.Ο.Υ. σ’ αγαπώ.

Τα σπίτια της φωτογραφίας, και οι αριθμοί είναι τυχαία. Τα συγκεκριμένα έχουν τζάκια κλπ και είναι σε αρχαιολογικό χώρο (που δεν αναιρεί την ιδιότητά τους). Δεν γνωρίζω αν τα πουλάει ο ιδιοκτήτης, αλλά του το λέω ότι είναι σπίτια, και να μην τα πουλήσει φτηνά.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν νομίζω να προλάβουμε να δούμε να γινονται βιομηχανικές εγκαταστάσεις στην περιοχή κανένα λατομείο μπορεί.Μην χαίρεσαι δεν νομίζω οτι καθαρίζεις ετσι απλά,τα έχεις λίγο μπερδέψει με τις Ζ.Ο.Ε. και τους κωδικούς τους.

αμμοδύτης είπε...

Δεν πειράζει παράξενε. με αφήνουν παγερά αδιάφορο οι βλακείες των φαύλων μανδαρίνων.

Αν ήμουν πονηρός, θα αγόραζα αυτό και το επόμενο και τα 998 μεθεπόμενα κτίσματα, θα τα πουλούσα σε ρομαντικές Γαλλίδες και πες μου εσύ και η Ροδούλα για ΖΟΕ.

Τι θες να πεις, το σπίτι δεν είναι σπίτι; εάν είναι σπίτι και έχει άλλα 100 γύρω γύρω που θα γίνει το νταμάρι;

έχω μάθει ότι εάν κάτι είναι πολύπλοκο κρύβει απάτη. Τα ποινικά έχουν παραγραφεί... Θες να θέσω θέμα απάτης;

Σοβαρά τώρα:

Υπάρχει κείμενο για τα κατσίκια... Τι κάνουμε; το αναρτώ, το μοιράζω, μαζεύει καθε ένας υπογραφές; με γνωστούς μου μπορώ αλλά εδώ είστε ανώνυμοι (μείνε ανώνυμος αλλά τι κάνουμε;)

Ανώνυμος είπε...

τι εννοείς παράξενε, έχω ένα τέτοιο, δηλωμένο. Εχει επισκευαστεί νόμιμα. Εχει πορτα, παράθυρα, νόμιμες βοηθτικές κατασκευές. Μένω (λιγο λιτά). Στο Ε9 είναι «σπίτι». Είναι στην ΟΥΒΖ. Μπορείς να κάνεις νταμάρι ή να βάλεις ανεμογεννήτρια σε ακτίνα 500 μέτρων;

Ανώνυμος είπε...

Πές μου ένα τρόπο με τον οποίο μπορώ να το έχω και αμέσως ξεκινάω να μαζεύω.

Ανώνυμος είπε...

Οκ το βρήκα βγαίνει φωτοτυπίες και ξεκινάμε όταν μαζέψουμε ένα αξιόλογο αριθμό μιλάμε.