Κυριακή 19 Ιουλίου 2009

Κυκλάδες


Θα πάρω μια ψαρόβαρκα
μωρό μου
θα πάρω μια ψαρόβαρκα
να πάω να βγω στην Πάρο
να πάω να βγω στην Πάρο.


Θα πα να βρω τον Μάουκα
μωρό μου
θα πα να βρω τον Μάουκα
μαζί του να καλάρω
θα πάω να βγω στην Πάρο.


Ν’ αράξουμε στον Αμπελά
μωρό μου
ν’ αράξουμε στον Αμπελά
που ’ναι το πανηγύρι

που ’ναι το πανηγύρι.


Θα πάμε να καλάρουμε
μωρό μου
θα πάμε να καλάρουμε
στη Νάξο ένα βράδυ
στη Νάξο ένα βράδυ.


Και το πρωί θ’ αράξουμε
μωρό μου
και το πρωί θ’ αράξουμε
στο πίσω το λειβάδι
στην Πάρο ένα βράδυ

4 σχόλια:

Artanis είπε...

Πώ, πώ οι φωτό σου είναι για καρτ ποστάλ...Καλημέρα και καλή Κυριακή...

Ανώνυμος είπε...

Για την Τήνπο δεν ορκίζομαι, αλλά η Πάρος και η Νάξος δεν έχουν τέτοια ησυχία

Ανώνυμος είπε...

Kαλά οι παραλίες. Το καϊκι που το βρήκες? Αυτά ε΄χουν γίνει συλλεκτικά κομμα΄τια. μας πληρώνουν να τα καταστρέφουμε.

Ανώνυμος είπε...

Ωραία ήταν η Πάρος. Το μελτέμι τις άδειασε τις παραλίες. Έρημη η Χρυσή Ακτή την περασμένη Τρίτη. Έρημη και η Αντίπαρος την Πέμπτη. Ίσως παίζει και η κρίση το ρόλο της. Και ένα περίεργο πράγμα βρε παιδί μου. Ο κόσμος πάει μόνο εκεί που έχει ξαπλώστρες. Αν δεν έχει δεν πάει. Θα καταντήσουμε γραφικοί σε λίγα χρόνια όσοι καθόμαστε στην άμμο.