Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2009

Fratello Sole, Sorella Luna


Αν ο Καζαντζάκης δεν είχε γράψει τον Φτωχούλη του Θεού, οι περισσότεροι από εμάς, δεν θα ήξεραν τον Άγιο Φραγκίσκο. Στα καθολικά Κάτω Μέρη της Τήνου, ωστόσο, ο Άγιος Φραγκίσκος, εκτός από άγιος που γιορτάζει σήμερα, 4 Οκτωβρίου, πρέπει να έχει και άλλες προεκτάσεις, αφού ψίθυροι και φήμες λένε ότι εκεί στον σκοτεινό μεσαίωνα, οι μινορίτες φραγκισκανοί κάπως βρήκαν λίγο τον μπελά τους από την επίσημη εκκλησία, που φυσικά επεκράτησε, και ανέδειξε την Αγία …Υπακοή και την ομώνυμη εκκλησία.


Και δεν ξέρω αν είναι η φαντασία μου, αλλά γιατί νομίζω ότι οι οπαδοί της Αγίας Υπακοής βλέπουν με επιφύλαξη αυτούς του Αγίου Φραγκίσκου… Ωστόσο εγώ είμαι με τον Άγιο Φραγκίσκο, που στο κάτω κάτω είχε αδυναμία στα πουλιά και τα ζώα και είχε για αδερφό τον Ήλιο και αδερφή την Σελήνη, ή τουλάχιστον έτσι λέει ο μύθος που μου αρέσει.


Να πω ότι ο πλέον ειδικός γνώστης των μεσαιωνικών αρχείων δεν μου επιβεβαίωσε το παραμύθι, αλλά εγώ το ακούω, στα λαγκάδια και τα βουνά, γύρω από της Κόρης τον Πύργο.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τη βούτηξα τη φοβερή φωτογραφία και την έβαλα στην ανάρτηση
-μου έδωσες ιδέα και για τον τίτλο - Κυριακή ξημερώματα-
ζητώ επιείκεια, αμαρτία εξομολογημένη ουκ εστιν αμαρτία

καλημέρα σε όσους και όσες ψηφίζουν και δεν ψηφίζουν
@αλλενάκι

Ανώνυμος είπε...

Όλοι αυτοί οι Συριανοί κυνηγοί που κυκλοφορούν πως και δεν κάθονται σπίτι τους να ψηφίσουν?