Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

Ταμπού


Μου είχε πει κάποιος: "Να προσέχεις τι λές και πως συμπεριφέρεσαι. Φαντάσου ότι σε δείχνει το CNN". Πόσες φορές την ημέρα θα ντρεπόμαστε αν μας έδειχνε η τηλεόραση, ζωντανά, στην αυθόρμητη συμπεριφορά και έκφρασή μας.

Ταμπού οι ανεμογεννήτριες; Να είστε σίγουροι. Με ακριβότερο το ρεύμα, χωρίς κανένα όφελος για το περιβάλλον, εκεί απέναντι ή κορυφογραμμή της Σύρου δεν είναι αυτή που ήταν. Και να δείτε ότι οι άνθρωποι δεν ρεμβάζουν προς τα εκεί, γυρνάνε αλλού τα μάτια τους. Πόσο κοστίζει αυτό;

Ξέρω, μερικοί από εσάς δεν έχετε ιδέα σε τι αναφέρομαι, ή σας φαίνεται άσχετο. Είστε η μειοψηφία...

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ουφ... επιτέλους, καθαρός αέρας!

Ανώνυμος είπε...

Γράψε μας αν θα χρεωκοπήσουμε;

αμμοδύτης είπε...

Η απάντηση είναι μάλλον όχι. Δεν χρεωκοπεί εύκολα μια χώρα. Πριν χρεοκοπήσουμε θα πονάμε αφόρητα από περικοπές και φόρους, και πριν χρεοκοπήσουμε θα ακουστεί κάποια αυστηρότερη εποπτεία, πτώση από BBB+ σε Β Β- κλπ στα ομόλογα.

Και να σου πω την αλήθεια, έχω δει εταιρίες να χρεοκοπούν, όχι κράτη. Δεν ξέρω πως γίνεται. Πάντως μην πειράζεις και μην κουνάς τα λεφτά σου σε περιβάλλον πανικού.

Πιο πολύ φοβάμαι εθνικό θέμα, προβοκάτσιες και τέτοια. Πονηροί καιροί.

Artanis είπε...

Να μιλάς και να φέρεσαι και να αντιδράς χωρίς να σε νοιάζει το CNN, το BBC, το ABC κλπ...
Σκασίλα σου...
Καλημέρες...

ma8u είπε...

Σε μια Δημοκρατία δεν υπάρχουν θέματα ΤΑΜΠΟΥ αμμoδύτη : http://ma8u.blogspot.com/2009/12/blog-post.html

Ανώνυμος είπε...

ΤΑΜΠΟΥ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΗΣ.

ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΤΑΜΠΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΎ ΔΙΚΑΙΟΥ.

ΤΑΜΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΟΤΑΝ ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΑΝ ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ.

αμμοδύτης είπε...

o καθένας λέει το δικό του ποίημα εδώ. Ξέρω είναι εγωιστικό να μου αρέσει να βλέπω την Σύρο το απογευμα, και ντρέπομαι να σας πω ότι σβήνω με photoshop τις 3-4 A/Γ στην κορυφογραμμή της. Όπως και την ασπρίλα της νέας χωματερής.

Σας υπογράφω ότι όσο πιο πολλές Α/Γ βάλετε, τόσο ποιο ακριβό θα έιναι τορεύμα (αλλά θα σας τάξουν εκπτώσεις αν έχετε πολλές, θα ελπίζετε). Αν μπουν πολλές, θα χάσετε και τουρίστες, αν αυτό νοιάζει τους εργολάβους οικοδομών, ή παραμυθιασμένους ρομαντικούς τουρίστες. (Αυτοί δεν πειράζει, δεν αφήνουν λεφτά)

Θα συνιστούσα προσοχή σε δασκάλους μαθημάτων Δημοκρατίας. Τα Ταμπού είναι συνήθως ψυχολογικού ή σεξουαλικού περιεχομένου, την έχουμε _αμήσει την Δημοκρατία, αλλά ζούμε και με τις συνέπειες...

Ανώνυμος είπε...

ma8u μπράβο αγόρι μου, ο χαρακτήρας σου όπως ακριβώς το αβατάρ σου. Το είδαμε και το blog σου. Τα 0 σχόλια προς απάντησή σου.

ma8u είπε...

Συγνώμη Ανώνυμε με εμένα γιατί τα βάζετε ? εγώ δεν σας "άνοιξα" τα μάτια για τους χάρτες με τις αιτήσεις που έχουν κατατεθεί για τις Α/Γ στο νησί ? Εγώ διαφωνώ μαζί σας στη δαιμονοποίηση των Α/Γ και φυσικά δεν συμφωνώ στο να κατακλυστεί το νησί από αυτές αλλά αν είχατε διαβάσει ότι έχω γράψει και δεν φανατιζόσασταν από το γεγονός ότι απλά διαφωνώ μαζί σας θα το βλέπατε αυτό... νομίζω ότι θα βλέπατε ότι έχω επιχειρήματα ως προς τις ΑΠΕ και τη χρησιμότητα τους (άσχετα αν διαφωνείτε με αυτά)... Νομίζετε ότι έχω να κερδίσω κάτι αν μπούν 73 Α/Γ στο νησί ? και στην τελική θα σας τονίσω (όποιοι και να είστε όλοι εσείς οι ανώνυμοι) ότι σέβομαι πολύ τον εαυτό μου γι αυτό και πάντα μιλάω ΕΠΩΝΥΜΑ και όχι κριμένος πίσω από την Ανωνυμία... έλεος πια...