Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2009

Μας επιδοτούν για να ξεχάσουμε


Σε άλλες χώρες, με λιγότερη παράδοση και ποίηση από την δική μας, αν έχουν κανένα καλό σκαρί, το παρακαλούν να ζήσει, ή το επιδοτούν για να υπάρχει, ή το μετατρέπουν σε τουριστικό και σεργιανίζουν κόσμο.


Εμείς είχαμε έργα τέχνης και μας πλήρωσαν για να τα καταστρέψουμε… Μας επιδοτούν για να ξεχάσουμε ποιοι είμαστε.


Οι δύο πρώτες φωτογραφίες είναι από Γαύριο, στην Άνδρο, στις αρχές της δεκαετίας του ‘80. Το Γαύριο δεν είχε χτιστεί, ήταν ένα μικρό χωριό. Η καταστροφή του καϊκιού είναι από το
http://www.naftotopos.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=191&Itemid=64



Θάλασσα, θάλασσα τους
θαλασσινούς θαλασσάκι μου
μη τους θαλασσοδέρνεις,
θαλασσώνουμε για σένα
ξημερώνουμαι.

Ροδόσταμο, ροδόσταμο να γίνεσαι
ωχ κι αμάν αμάν,
τη ρότα τους να ραίνεις
θαλασσάκι μου και φέρε
το πουλάκι μου.

Θάλασσα κι αλμυρό νερό
να σε ξεχάσω δεν μπορώ.
Να σε ξεχάσω δεν μπορώ
θάλασσα κι αλμυρό νερό.

Θάλασσα, θάλασσα που τον
έπνιξες ωχ κι αμάν αμάν
της κοπελιάς τον άντρα,
θαλασσάκι μου και φέρε
το πουλάκι μου.

Κι η κοπελιά κι η κοπελιά
είναι μικρή θαλασσάκι μου
και δεν της παν τα μαύρα
θαλασσάκι μου και φέρε
το πουλάκι μου.

Θάλασσα κι αλμυρό νερό
να σε ξεχάσω δεν μπορώ.
Να σε ξεχάσω δεν μπορώ
θάλασσα κι αλμυρό νερό

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=e0-4dJTNS3Y&feature=related

Ανώνυμος είπε...

Kαλημέρα.
Μας έφτιαξες το κέφι με αυτές τις εικόνες.

Πόσα χρήματα πήραν για να δεχθούν να καταστρέψουν τους τάφους των γονιών τους;

Γιατί αυτό είναι τα καίκια για το ναυτικό και τον ψαρά.

Μετα μας φταίνε οι Τούρκοι.
Ξέρεις ότι έχω μεγάλο θέμα με την παράδοση και τη συντήρηση, λόγω επαγγέλματος.
Αρρωσταίνω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@αλλενάκι

Ανώνυμος είπε...

Έτσι συμβαίνει πάντα στις μπανανίες. Και όταν ο άλλος έχει ανάγκη από χρήματα και η πολιτεία δεν τον στηρίζει, ζορίζεται και το κάνει.

Ανώνυμος είπε...

Όπου γυρίσεις η Ελλάδα πάσχει από αυτοκτονικό ιδεασμό